En dag i höstens tecken

Idag har vi promenerat säkert mer än 5 km efter älven, plockat vildhallon och skogsbär och haft med av matbrödet som vi bakade igår. Jag det är sant, vi har bakat bröd. Jag och en entusiastisk 3-åring och en hungrig 1-åring bakade bröd i går kväll. Jag kammade allt hem några mamma-poäng där... dessutom tror jag att ett blodkärl i mitt huvud brast.. Det var degigt och lite stressigt. Men det blev helt OK bröd. Tror dock att jag bakar dem ensam nästa gång, kanske när kottarna är på dagga... Nu måste jag ut och städa bilen eftersom den ska besiktas i morgon. Hoppas verkligen att den går igenom. Det borde den. Men man ska nog aldrig ta något för givet. Höstkramar till er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0