Familjen Kaos

Japp. ibland är vi familjen kaos. Det är ofta rätt kaosartat faktiskt. Men vi har kaos med hyfsad ordning och koll i alla fall... Vi har våra rutiner som vi följer, men det utesluter inte att vi har kaos, sedan hyfsad ordning, sedan kaos igen, det är en ständig växling mellan ordning och kaos i vårt hem. Just nu är det ordning. Barnen sover. De fick leka av sig i lekparken (+12 grader, det ni!) och då blev de trötta. Innan lekparken var det kaos. Kitty var egentligen redan trött fast klockan bara var halv sex. Alexander var också trött, för att han sovit för länge i vagnen (det är ju så skönt!). Idag har vi varit på Stadsbiblioteket och där var barnen glada och det var full rulle... Borde ha åkt till leklandet i stället insåg jag. Men vi rafsade ihop några böcker. Kitty fick några inspirerande böcker om att gå på pottan och jag fick några om trots! Nu ler ni säker och det gör jag också. För nu råder det ordning. =).

Idag pratade jag med Henna-gumman och jag saknar dig så mycket, hela tiden! Jag ser verkligen fram emot att ni kommer förbi i sommar! Och jag ser så mycket fram emot erat bröllop! =).

Nu ska jag duscha och läsa, efter att jag har plockat upp alla makaroner från köksgolvet. Dagens tips: vänta med att plocka upp klibbiga makaroner från golvet, det går mycket lättare att sopa upp dem när de torkat! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0