Vet att många undrar...

... hur det gick på anställningsintervjun. Det var en dubbelintervju för en tjänst och ett vik. Intervjun gick jättebra. Om jag inte får något av det, så säger vi att det är för att jag saknar erfarenhet på området. Sorry, jag vill inte säga mer innan det är klart, så slipper både jag och du få några förväntningar och förhoppningar om någonting över huvud taget. Hur som helst, nu råkar det vara så att jag blivit kallad på ytterligare en intervju. Det är en likadan tjänst. Socialchefen som ringde mig fick det att låta som om jag redan fått jobbet, haha. Men det jobbet är inte här och inte "hemma" heller för den delen... Men om inte annat blir det att bila en bit på fredag då... Ni ska veta att det här inte är lätt. Man väger för och emot hela tiden... Vad blir bäst för familjen? Vad blir bäst för barnen...? Vad VILL vi helst? Men sällan har man sådan tur att man får välja... Men det sista som lämnar en är hoppet... Någon gång ska det väl vara min tur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0