På arbetsfronten, litet nytt

Jag har inte hört nåt om socialsekreterartjänsterna än. De två första räknar jag inte med, de har nog glömt att de skulle meddela mig. Men då har man i alla fall inte fått jobbet! Har ej hört något från Övertorneå än, men de skulle höra av sig i veckan.

I går ringde en chef från socialpsykiatrin och erbjöd mig ett jobb som jag inte ens hade sökt... Jag hade blivit rekommenderad av tidigare arbetskamrater. Det värmer =). Men jag vill helst inte ha det jobbet. Jag KAN INTE arbeta 24-28 timmars skift när Lilleman bara kommer att vara 10 månader. Det går inte. Jag började med de skiften när Kitty var 1 år och två månader och det var precis att det gick bra då.

Har fått svar från chefen på besluts att de i alla fall räknar med mig i sommar om jag inte får något annat =). Det känns i alla fall bra =). Där trivs jag. Men det känns så lönlöst när man vet hur svårt det är att få in en fot där. Man vet att det förmodligen bara blir t.o.m augusti ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0