Bänglarna

Här råder lugnet för en gångs skull. Nicko är på ishockey. Sonen somnade i famnen till Lets Dance och min stora duktigs dotter gick och lade sig helt själv och somnade bums! =). Men vi får se hur det blir i natt... Nu förra natten skulle Alexander absolut kliva upp kl 02. Han stångades och jollrade och kröp på mig "mamma, mam-aaaaa".... Kunde tyvärr inte njuta av det först för jag var svintrött. Men sedan gjorde han mig glad. Lilla rackaren. Han somnade om 03.30. Då kom Kitty. Så vi trängdes... Sedan skulle Alexander upp 05.20. Ni fattar. Inte mycket till sömn för min del. Men det är väl så det är. Den enda stunden man har för sig själv på kvällen är också så viktig. Jag måste läsa en stund hur trött jag än är.

Kitty och hennes kamrater börjar på den nya förskolan på måndag! =). Den är verkligen fin! (återkommer till den senare).






Tittut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0