Ang jobbet...

Förresten fick jag inte jobbet i Övertorneå. Men det gör faktiskt inget. Jag insåg att jag inte alls vill flytta här i från nu... Jag vet att jag är ambivalent. Men jag trodde inte att jag trivdes så bra här som jag faktiskt gör... Jag insåg det när saker ställdes på sin spets. Men jag vill ha jobbet! Men det är en annan sak. Jag har aldrig velat bo där. Jag vill faktiskt inte bo i Kiruna heller. Men jag vill vara nära våra nära och kära! Det är inte heller samma sak... Jag vill fortfarande ha jobbet! Men det kanske är så att jag får det först när jag är 50 år?? Det kanske är meningen. Den som väntar på nåt gott... Börjar på socialtjänsten här i maj i alla fall. I slutet av maj tror jag. Vi skulle höras närmare om det nästa vecka... Lika bra att jag får vara hemma längre med Alexander, eftersom han är så himla "mammig".... Jaja, tror att det finns en mening med allt som händer. Det är bara det att man inte alltid förstår vad den där meningen är bra för...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0