Flunsan kom...

Men nu börjar vi bli lite bättre... Det är inte kul med sjuka barn, speciellt om man är sjuk själv... Nicko har varit mer död än levande, Kitty har haft feber och Xander är snorig och hostig... Jag slapp febern (Xandson har inte heller haft feber som tur är), men jag känner mig fortfarande helt överkörd... Ungarna vaknade om vart annat i natt och Kitty bökade i min säng som en liten gris mellan 2-6 i natt. Nu har jag inte passat på att ta igen mig, utan jag har skrivit massa cv:n... Fy för det. För man får väl bara höra "tack för din ansökan - men nej tack!" Deprimerande... Det är i alla fall inte svinkallt längre... Men, men, nu ska jag lägga mig i fosterställning i duschen... Nä, skojja bara ;). Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0