Denna härliga lördag...

...har varit som den blev. När vi skulle åka till coop så gick en säkring i bilen (ska byta den i morgon). Letade igenom hela lägenheten två gånger efter instruktionsboken till bilen och när jag till slut gav upp så hade Nicko bara laddat ned den på datorn... Lillprinsen har varit jättekinkig hela dagen. Jag och Kitty tog kälken till Ica och jag försökte få med mig allt vi skulle ha handlat på Coop och trots att jag hade ryggsäck så blev det sjukt tungt! Funderade ett tag på att gräva ned varorna i en snöhög och skicka Nicko och hämta dem sedan... Men jag fick fan bära! Tänkte på att optimisten i mig skulle säga att det var bra träning! Pessimisten skulle ha lidit. Masochisten skulle förmodligen ha njutit av det... Hur som helst var det bara att bära och vara glad för att inte förstöra för Kitty som var hur nöjd som helst med inhandlad godispåse... Alexander hade saknat mig något fruktansvärt när jag varit borta... Suck! Jag som skulle köpa gymkort på måndag, men nu verkar Xander ha kommit i den perioden att mamma inte få försvinna.

Okej, dagen slutade bra. Vi hade kinakrog och friterade kyckling och bananer. Är ju så himla gott med friterade bananer, sirap och vaniljglass!

En annan, lite gullig grej, är att det verkar som om Xander också kallar Kitty för mamma =). Det märks även att syskonen tycker om varandra, trots att de tävlar om mammas och pappas uppmärksamhet och bråkar och alltid ska ha det som den andra leker med. Kitty kan vara väldigt omhändertagande och go med honom och de har börjat krama varandra mycket... Xander ska alltid kramas och han bara dyker efter henne, stångar henne och omfamnar henne. Om han är sur så kan hon få honom på bra humör igen. Han älskar när hon spexar...

Nå väl. Nu blev det så att jag somnade när jag nattade lillen, så nu när jag har vaknat igen så kanske jag orkar med lite lördagsmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0