Sommardagar

Har ju jobbat heeela långa sommaren, men på kvällarna har det varit campingliv... Barnens farmor och farfar har varit på Skellefteå camping och Bovikens camping i sommar.











Jag försöker ju lära mig systemkameran, det går så där. Har ju aldig tid att hålla på i lugn och ro. Ni ska se att jag blir bättre =)

Idag har jag resat vår skrubb. Det var jobbigt, men ett måste var det. Nu sover våra smågangsters och maken kollar på ishockey. Jag får njuta av lyxen att sitta och lyssna på musik och kolla igenom sommarens bilder.


Kommentarer
Postat av: blomgrensfoto.blogg.se

Vilka gosiga bilder!

Svar: Tack så mycket. Du gillar också fotografering ser jag =)
Sara

2012-08-27 @ 21:20:53
URL: http://blomgrensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0