Utedag

(fast bilderna är från förra veckan)

Det är så härligt när man kunnat börja vara ute. Det går till och med att vara i lekplatserna.
Nu sover gangster och Kitty har somnat i pappafamnen iklädd sin AIK-tröja, framför hockeyn =). Mina ♥.

Gangster tar ett steg mellan soffan och bordet och han kliver och klättrar över allt. Han försöker kliva upp på spisen genom att sätta foten på handtaget på luckan där nere... Som tur är har spisen både tippskydd och skydd för plattorna, men jag är inte riktigt förtjust i klivandet... Men om han slår sig så brukar han ha glömt det sekunden senare... Kitty sover bättre och Alexander sover sämre. Verkar ha mardrömmar. De där två verkar avlösa varandra med det där. Men vi får i alla fall sova tillräckligt bra, så jag menar inte att klaga. Nu ska jag passa på att läsa ut min bok innan john blund kommer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0