Träning!

Ja, äntligen har jag kommit igång med att träna ordentligt! 40 minuter på crosstrainern om min son tillåter det. Ibland blir det 20 min, i bland 0 min, igår fick jag 33 min... Jag som trampade för brinnande livet som om jag trodde att jag skulle hinna 40 min om jag trampade fortare! Hade nästan glömt hur skönt det var att vara dyblöt i svett! Sedan har vi tagit många turer med vagnen. Jag passade på att gå fram och tillbaka till stan med lilleman när Sessa Lätt var på dagis. Jag gick jättefort. Det känns fortfarande som om jag har foglossningar... Där emot tror jag inte att mina magmuskler är delade... Jag har ju lärt mig tidigare hur man spänner magmusklerna ordentligt när man tränar och det var inte så svårt att hitta tillbaka det... Värre är det dock med de där sabla knipövningarna som jag ALDRIG kom ihåg att göra... Det går bra... så länge jag inte nyser... men det är kanske något jag bör försöka komma ihåg att göra, fast när jag har skrivit klart så är det glömt igen... tills nästa gång jag råkar nysa för hårt... ;) Hur som helst känner jag att jag kan spänna magmusklerna, men det känns som om de är lite på fel plats, typ för långt ut... men det reder sig kanske. Denna fantastiska kropp alltså... Men nu ska det bli fason. Ska belöna mig med två nya tatueringar också, det är JAG VÄRD som har en hel världskarta på magen ;). Eller åtminstone en halv kontinent... ;)

Annars är det som vanligt. Lilleman gör det bebisar är bra på, han vaknar 04.30-05.00 på morgonen och är superpigg. I morse vaknade jag av att han tog tag i min lugg med ena handen och tryckte in sin tutte i min mun med den andra ;).

Nu måste jag sluta för en trotsig liten tjej har kommit upp och hon vill inte sova. Så då får man masa iväg till hennes säng och gosa ned henne!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0