Tjoflöjt

I söndags var vi till Renbergsvattnet och familjen Anklew. Barnen grillade på gården och vi blev bjudna på grillad älgfilé. Jag höll verkligen på att äta ihjäl mig. Har nog aldrig ätit så där gott kött i hela mitt liv tror jag! Det var så trevligt, så trevligt...

Idag har Kitty varit första dagen på sitt nya dagis och hon tyckte att det var jätteroligt! Efter dagis åt vi bullar ute i solskenet. Har kommit på att barnen är så snälla och lugna när man är utomhus. Nu äntligen uppskattar lilleman att vara ute också! Nu leker han också med pinnar och sånt. Han ligger inte bara i vagnen och skriker. Han är så stor att han till och med fick smaka bulla idag =).

I morgon kommer barnens farmor och farfar samt gammelfarmor och gammelfarfar. På torsdag kommer mamma och syskonen! Så det blir mycket påskmys och påskroligt =)


Här grillas det. Kitty leker med barnen Oden och Indra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0