Sushi-middag!

I går var familjen Anklew här och vi gjorde sushi och tittade på hockeyn. Nicko♥ är ju superduktig på sushi och allt vad det heter så det blev så lyckat! :) Det var jättetrevligt plus fullt kaos =). Kitty och Indra bråkade, sedan lekte de, sedan bråkade de och slogs lite, sedan var de bästa kompisar igen, och så där höll det på. Kitty blev överstimulerad och jättekinkig på kvällen. Bebisarna ville inte sova i kaoset. Men vi hade ändå jättetrevligt och jag drack till och med ett glas rött, vilket jag skulle göra i fredags, men det slutade med att jag blev så trött av ölen jag tog till middagen, att jag somnade! Japp, det är livet på en pinne för en trött småbarnsförälder! =). Men huvudsaken är att man hinner ha det mysigt/trevligt en liiiten stund innan man kastar sig i säng! =) Som nu i kväll hoppas jag att jag hinner se en film innan det är god natt. Men man vet aldrig hur det blir med den saken =).

Har jag sagt.., nej det har jag inte. Lilleman♥ förvånade mig med att prata i går vid frukosten. Han sa Titta där! Titta där, där, där, där! Min lilla pojke! =). Man blir alltid lika glad i hjärtat när de små börjar prata. Det låter så gulligt så det är inte klokt!!! Och när han ska äta så säger han nam, nam, nam, nam! Och så plockar han smörgåsbitar och sätter i munnen =). Inte undra på att man förvandlas till skryt-morsa när han är så duktig!

Nä, det enda som fattas nu är att fara på biblioteket i morgon och låna lite Lz-böcker ta mig tusan! Måste passa på när Kitty♥ är på dagis... Snart börjar man jobba och då finns inte tiden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0