Hemmavid

Vi var ju uppe i Kiruna för ett tag sedan. I 3 veckor gästade vi hos barnens farmor och farfar och det var superskönt att vara där och koppla av och få lite hjälp. Men det var ändå full rulle på oss och vi for runt överallt och hälsade på. Sedan var det skönt att kopmma hem. Men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi åker upp igen. Jag skulle bjuda på bilder från vår tripp, men mitt stora ♥ har inte lagt dem på datorn så det får bli en annan dag. Ska även framkalla de bilderna, men jag har nyss skickat efter bilderna från Alexanders födelse samt sommaren och det är så mycket... Och inte gratis heller. Bilderna nedanför är i alla fall från Kiruna. Kitty på höstpromenad samt Alexander med morfar =)
Visst har Kitty en fin kappa?! Hennes far har sinne för mode. Det fattas bara matchande mössa till. Typ en Madicken-basker. Men jag har inte hittat nån än. (Här i Skellefteå är det förresten sommar än). Nya kängor köpte hon också =). Sådana som mamma ockaså vill ha!
Ja, men det ska komma fler bilder. På en större Alexander också, för jisses vad han har vuxit! Bara tiden vi var i Kiruna fick han valkar på låren. Goa, goa bebisvalkar =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0