Alexander 2 månader

Jag hinner aldrig blogga nu för tiden, konstigt nog med två småbarn. Men jag har inte prioriterat bloggande alls. Snart ska jag dock bjuda på lite nya foton =). Men bloggandet har sin tid... Liksom katekesen och ostkaka har sin tid (enligt Emil i Lönnebergas mamma)...
Xander är två månader idag =), 5735 gram tung och 61 cm lång. Äter och sover som en liten bebis. En bra sak är att jag/Alexander äntligen slipper använda amningsnappen och då äter han på ett litet kick, istället för en halvtimme per gång =). Han sover bra på nätterna och bjuder oss på att sova ca 4-5 timmar mitt på dagen, vilket är skönt.
Nej, middag nu gott folk. Det var allt jag hade att bjuda på idag.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0