Sovit gott...

... i våra nya sängar! =). Kitty ♥ ligger som prinsessan på ärten. Egentligen är sängen för stor för henne just nu, men hon växer och kan förmodligen ha den tills hon flyttar hemifrån. Jag har också sovit lite i liggande ställning. Inte dåligt det! Det var skönt. I går var pappa och Nicko ♥ och tittade på en bil, men tyvärr var det för mycket småfix plus att man skulle vara tvungen att köpa nya däck :(. Men snart, snart hoppas jag i alla fall att vi har någonting att köra runt med... Just nu sover prinsen och om han är snäll och fortsätter med det ett tag till, så ska jag göra precis vad jag vill och absolut inte städa! Så som jag, mormor och Gittan städade i tisdags räckte långt... Vi gjorde en sådan där "en gång om året"-städning... Puh!! Men det var det värt.
Söta Alexander ♥ har ganska länge kunnat skratta, det låter otroligt härligt! Och han är jättekittlig, så när man tar av honom kläderna så gapskrattar han! Haha =). Han har blivit så stadig också, han kan bäras på höften nu... Och så suger han på tummen juuu!!! Det är så gulligt... Tutten ramlar fortfarande ut, men skam den som ger sig! Men han brukar "ploppa" ut tutten bara för att stoppa in tummen i munnen istället.

Kommentarer
Postat av: Henna

nåååå hjärtat smälter! vad är det för säng ni har köpt till kitty? stora tjejen :)

2011-10-06 @ 13:31:08
URL: http://hennasblogg.blogspot.com
Postat av: jag

Det är en "Dream" 80x200 från jysk. Kostat 4699 men kostar nu 2350 =). Latexmadrass. Varför går det inte att kommentera på din blogg?

2011-10-08 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0