Aj, aj magen!

Mammas lilla ♥ fick såå ont i magen idag! Stackaren var helt tröstlös :(. Varför? Tror att det var rödbetorna jag klämde i mig i går kväll... Drog mig sedan till minnes att småbarn inte ens ska äta rödbetor för att det innehåller nåt som är dåligt för småbarn... Nu åt han ju inte rödbetor direkt, men han fick väl i sig det dåliga genom bröstmjölken... Usch vad hemskt det var att inte kunna trösta sitt ledsna barn, vilket går om det är hungergråt eller trötthetsgråt. Men detta var aj, aj-gråt. Jag bar och han skrek! På ett sådant sätt som Kitty aldrig skrikit på och inte Alexander heller... Nu fick jag en glimt av hur det kan vara med ett riktigt kolik-barn! Lilleman skrek tills han inte orkade mer och sedan somnade han. Efter ett tag vaknade han och åt och somnade om. Nu sover han fortfarande. Jag hoppas verkligen att han inte vaknar och har ont i magen igen! Det är hemskt att se sitt barn lida... Nu har Kitty och Nicko farit iväg till Solbacken. Jag hoppas för Xanders skull att han sover länge och vaknar bra igen! I kväll blir det i så fall att ta ett glas rött till ishockeyn och är det lugnt på kvällen ska jag kanske scrappa lite/pyssla med mina foton... Sånt som man aldrig har tid med. Önskar dygnet hade dubbelt så många timmar! Eller dubbelt så många av de med lite egen tid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0