Mage v 32 vs v 32

Bebismagen v 32 nuvarande graviditet Lillepalt




Bebismagen v 32 med en liten Kitty i magen =)



Men visst ser magen större ut denna gång?? Fast på det nya kortet så har Nicko fotat mer underifrån och det kanske är det som gör att magen ser större ut... Det känns nog ganska lika, förutom att det känns som om magen är längre ned denna gång, men inte så vitt det syns i alla fall... SF-måttet är samma. Det är så mysigt med bökande bebis i magen... Men inget emot för när bebben kommit ut!

I dag har både jag och Kitty varit lite piggare. Vi siktar på att jag ska jobba i morgon och att Special K ska på dagis på fredag... Jag kommer att ha hosta oavsett om jag är hemma eller på kontoret. Få dock skippa hembesöken och rodda på med liggande dokumentation, kan vara bra att få det gjort också.


Kommentarer
Postat av: Henna

Min fina <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-05 @ 07:45:41
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0