Jättekonstiga cravings :S

Jag har hört om det förr, gravida som säger sig vara sugna på att äta tegel och murbruk och sådant... (Förmodligen på grund av kalk- eller järnbrist eller brist på någon annan mineral). Jag har blivit helt galet sugen på att tugga på grå betong och "kritsten", även smågrus! Jag lovar, när vi var ute i Källbomark i går och firade morsdag, så hade Nickos mormor och morfar små "kritstenar" intill verkstaden, det fick det att vattnas i munnen på mig och jag fick läga band på mig för att inte tugga i mig det som "Stenbitaren" i filmen "Den oändliga historien", ni vet?! Jag är även så himla sugen på att knapra i mig tabletter som alvedon och novaluzid.... Visst är det sjukt! Jag vet att jag har kalkbrist pga mina "restless legs", men va faa... Har du haft några knasiga cravings? Dela med dig av dem i så fall! Jag känner mig lite smått underlig med mina...

I går firade vi alltså morsdag i Nickos mormor och morfars stuga i Källbomark. I kväll grillar vi och även pappa ska komma förbi, han är på väg neråt...

En liten lustighet som jag kan bjuda på är att det har varit lite annars att köra svärfars bil i helgen. Jag fick sitta tillbakalutad som en raggare och magen tog ändå i ratten plus att jag bara nådde pedalerna med stortårna ungefär... (Nej, ratten gick inte att höja mer). Så det var inte så "bara" att köra bil med min "lilla" mage... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0