Graviditetsplågor...

restless leg syndrome + halsbränna - det är min härliga vardag! Jag har haft halsbränna sen i går kväll, ett dygn alltså, och ingenting hjälper! Verkligen inte roligt! Och "sockerdricka" i benen har jag också. För att inte tala om kramp i dem på natten! Anledningen till restless leg är järnbrist samt brist på folsyra. Sådant som man äter tillskott av i alla fall under första och andra trimestern. Nu har jag ju slutat med detta. Jag avskyr järntabletter, magen går sönder! Men nu får jag väl börja igen då... För det är skitirriterande när benen har ett eget liv. Dock bra med tanke på stegtävlingen. Det enda som lindrar är ju att gå... Jag blir trött och jag är fortfarande helt "tom i bollen"... Drygt 7 veckor kvar till BF. Känslan säger mig att jag inte kommer att gå över tiden denna gång... Det känns redan som att det är dags. Önsketänkande, jag vet...

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0