Fortfarande sjuka...

... och jag tror aldrig vi blir friska heller. Andra veckan... Valborg spenderade vi på Akuten med Kitty eftersom hon hade haft hög feber i en vecka och var ganska medtagen. Läkarna vätskade upp henne med... ISGLASSAR! =). Hon behövde inte få dropp och hon hade inte någon infektion. Men magsjuka. Och förkyldningsvirus. Det har jag och Nicko också... Jag var optimist och gick på jobbet i går. Det var dumt. Jag är så jävla snål och tjurig att jag inte vill vara hemma för en liten förkyldning... Men tro mig, är jag hemma från jobbet, då är jag sjuk. Vi har bäddat ut bäddsoffan i vardagsrummet och där har jag och Kittan legat utslagna. Nu är jag leds! Magsjuk, förkyld och gravid 32 veckor.... Tyck synd om mig!
Dessutom har magen sjunkit rejält nu... Känns som om jag har magen i knät när jag sitter och det trycker nerdåt så jag börjat få ganska så ont i blygdbenet dessutom. I går känsdes det som om jag skulle till att föda... Kanske är det lite tidigt än, men runt v 37 blir aldeles utmärkt tycker jag.... En lite lustig sak förresten, jag tog Nickos hand och lade den på magen, helt oförberett, och just då vände lillepalt på sig =). Nicko höll på att svälja snusen, hehe =). Kitty har känt på bebishicka och lagt örat mot magen och lyssnat, hon fick en buff på kinden. Men det märks att hon inte förstår någonting i alla fall. Hon vet att "bebisen är i magen", men hon förstår inte att det verkligen är en liten bebis där som snart ska komma ut och vara med oss. Men mamma och pappa som förstår det längtar så mycket!

Kommentarer
Postat av: Henna

Och jag längtar :D är det inte på tiden att du lägger upp en bild på din fina mage????? Love you! puss

2011-05-04 @ 10:58:46
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0