Otursdag...

Lilltösen har ramlat på dagis och fått blått öga. Det gör ont i en mamma när sådant händer! Mitt lilla ♥... Jag skyndade mig hem från jobbet, men då hade Nicko tagit med Kitty för att köpa en korv. Hon ska få en jättekram när hon kommer hem!

Men!!! Så ringer Nicko nu och säger att ett däck på vagnen har expolderat! Vad faan!!! Tur i oturen att de är på Solbacken, så kan de gå in på Barnens Hus och se vad som kan göras åt det... En olycka kommer ju som bekant sällan ensam...

Själv har jag lite svårt att smälta att mina favoritband spelar i Umeå till helgen. Dark Tranquillity och Samael. Det svider i min starkt fördärvade metal-stjäl!!! Men vad ska jag göra. Jag är inte där i mitt liv just nu. Jag är småbarnsmamma och bebishotell. Jag får väl gå på konsert när småbusen blivit större... Men lite bitter får jag väl vara... Det går inte att vara optimal jämt... Attans! ψ ψ ψ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0