Hallå där!

Sedan i lördags har vi haft besök av Kittys fammo och faffa! Tyvärr åker de hemi morgon. Men vi har fått ha dem i ett par dagar i alla fall och Kitty har fått umgås med dem. Det är så tråkigt alla dessa mil mellan oss... Det blir inte så ofta som man velat. Vi har umgåtts hemma och varit på stan. Nu är de på hockey. Heja SAIK!

Det är mycket på jobbet. Hjärnan kokar nästan över efter en hel arbetsdag. Tror att jag har några utbrända synapser... Hur väl jag än trivs så smyglängtar jag till sommaren och ledigheten. Det är bara tre månader kvar som jag planerat ska jobba. I juni ska jag bara slappa och göra saker med Kittan.

Kittan och mamma hälsar på pappa på jobbet.



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0