Bebishotell

Vecka 24 (i morgon)

Tror bestämt att magen är större nu än i vecka 24 med Kittan. Men jag inbillar mig i alla fall att jag inte är lika "rund om kinderna". Har fortfarande inte vägt mig sedan inskrivningen. Men tja, magen blir nog dubbelt så stor som det här. Det är ju ändå 17 veckor kvar till BF. Får man mindre bristningar med andra barnet? Har inte Kitty redan töjt ut min hud? Jag tycker själv att magen även var bredare med Kittan, den känns mer rund och "putig" nu. Bebisen ligger i alla fall långt fram och moderkakan ligger i bakväggen. Känner hela tiden hur lillepalt håller på med sitt där inne och, precis som när jag väntade Kitty, så kan jag känna hur fisen där inne gör frivolter... Låg på rygg i sängen och kände hur fisen gjorde en kullerbytta... Det är nästan lite läskigt... Men det som är fantastiskt är ju att lillepalt reagerar jättestarkt på Kittys röst, speciellt när hon är högljudd... Och när Nicko plötsligt kommer in i rummet och börjar prata så är det så också, då börjar lillepalt sparka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0