BF + 2

Ingenting häääänder....! Bebis sparkar som tusan, men ut vill den visst inte... Jag känner - nada! Igår hade jag tre värkar på hela dagen och i dag har jag inte känt någonting alls :(
Men jag började tänka på en grej... Att BF dagen blev tillbakaflyttad på RUL. Enligt min beräkning efter när jag haft ägglossning och blivit gravid så var BF 3/7, alltså i morgon... Jag tyckte det var märkligt att bli tillbakaflyttad till 30/6 men tänkte att det berodde på att min menscykel inte alltid är 28 dagar utan varierar mellan 28-30... Då veta man inte alltid vad man ska gå efter. Men det kanske är så att i morgon är den riktiga BF dagen trots allt? Kanske... Just nu är lillepalt helt vild och hickar och sprattlar, jag försöker övertala h*n att komma ut, men vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0