Jobbsökande pågår...

Har ägnat hela förmiddagen åt att söka jobb, vilket i alla fall har resulterat in en intervju och det är alltid något! Jobbet är som assistent till en handikappad tjej. Det lät helt ok när jag pratade med chefen i alla fall. Så vi får väl se... Sedan har jag pratat med min märkliga chef på socialpsykiatrin... Hon skulle höra sig för bland sina kolleger och så skulle hon få min asökan på tjänsten som finns ute nu på hennes boende.... Jag hatar att söka jobb, det är verkligen pest. Sedan är det inte så lätt motivera varför man ska få en tjänst när man är gravid och ska gå på föräldraledighet till sommaren... Varför ska de då anställa mig?

Nu är jag småsur (även om jag fick till en intervju) och ska tröstäta och se på Familjen annorlunda och Unga mödrar tills Kitty ska hämtas... I morgon funderar jag på att gå med Kitty på badhuset, de har en sådan superfin babylagun där och så lätthanterligt i omklädningsrummet med duschstolar för bebisar. Detta gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0