Ja Kitty ska bli storasyster... =)

Ja, det är sant! Vår lilla tjej ska bli storasyster! Bebis beräknas till 3/7 och jag är i skrivande stund i vecka 15 och bebisen är 101 dagar gammal! Det känns väldigt roligt! Jag kommer att blogga mer nu när det är känt för släkt och vänner, men kommer att använda lösenordsskydd i alla fall fram tills att vi varit på rutinmässigt ultraljud vecka 18 och sett att allt är bra med vår lilla pebbles =).

Magen har vuxit jättemycket som ni ser. Tänk om det är två?! Men det tror jag inte... Magen växer ofta fortare vid andra graviditeten. Men jag vet... den är redan jättestor. =). Vad säger ni?

Vecka 15



Älskade lillfisen ska bli storasyster =) Mansikka. Nedan med favvon Doddo!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Men ÅÅÅÅÅHHH vilken stor mage du redan har fått!! Tänk om det är 2? =) Grattis Grattis Grattis!! Hoppas att allt är ok! kramar från Sussi

2011-01-05 @ 23:08:55
Postat av: Henna

oh min älskade gumma magen är ju jätte stor redan! jag bara men shit dom måste ha tagit fel på datum men nä :) tänk om det är två vilket bus det blir! saknar dig så mycket och gör så ont i mig att jag inte kan vara där hos dig nu <3

2011-01-06 @ 10:02:42
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0