Idag kände jag....

ett litet fladder i magen =). Det är jag säker på! Det var pebbles som buffade med en liten hand eller fot. Det är så fantastiskt. Tänk er det, ett nytt litet liv. En liten människa. Jag hade nog inte lagt märke till att pebbles rörde på sig om jag inte hade legat stilla i mörkret och lyssnat till Kittys snusande...

Nu har Sofie och Micke åkt hem och Kitty har tråkigt och är rastlös. I går hade vi hur kul som helst på Leos Lekland i alla fall. Det var en riktig hit för Kitty.

Kommentarer
Postat av: Henna

Men va mysigt, det är ju faktiskt ett av det mysigaste med att vara gravid. Få känna det lilla livet röra sig :)det är så otroligt spännande undra vem det är som är i magen och gosar :) vill komma nuuuuu synd att man sparar till bröllop. eller synd och synd blir ju kul sen men vill ju träffa er nu! ska börja panta burkar :D

2011-01-09 @ 20:34:58
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0