Ett till busfrö

Jag tror att vi får ett till litet busfrö. Jag och Kitty hade legat och vilat middag. Kitty vaknar och börja sjunga så som hon alltid gör. Och när Kitty börjar sjunga så börjag lilla pebbles i magen att röra på sig för fullt! "Poff, poff, poff". Så jag och Kitty ligger där och sjunger för pebbles som bara börjar sparka ännu mer... "Poff!" Det känns som att det är en liten groda i magen ;). Sedan blir det tyst och plötsligt skriker Kitty till och pebbles svarar direkt med ett ordentligt "poff!". Det blir ganska tydligt att pebbles reagerar på Kittys röst!

När jag väntade Kitty började jag känna fosterrörelser i slutet av vecka 16. Nu har jag känt det serdan början av vecka 16. Men det känns mer tydligt nu när man känner igen och vet att det är fosterrörelser. Det är verkligen coolt... Undrar så vem det är som är där inne och om det blir ett busfrö som storasyster. Men vi ska inte ta reda på könet vid RUL. Dert får bli en överraskning.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0