Sjuklingar

Är vi allihopa, allihopa! Kitty är inne på andra veckan nu. I går konstaterades det på VC att Kitty har förkyldningsastma, så hon fick en mask att andas i. Det hjälper. Hoppas hon är frisk nog för dagis på måndag för här hemma klättrar hon efter väggarna. Vet ni förresten vad jag såg när jag gick upp på kissrunda vid 04.00 i morse? En liten Kitty sovandes på golvet nedanför sängen! Hon låg där på en en liten hög av pappas kläder och snarkade! Jag ska tillägga att vi tagit bort benen på vår säng just för att hon snurrar så mycket, så fallet blev inte högt. Hon vaknade ju inte ens, haha! Jag har tagit kort med telefonen så ni kan få se sedan. Hjärtat vaknade inte ens när jag lyfte upp henne och stoppade om henne, hon bara blåste på.

Jag är hyfsat frisk och for på jobbet idag efter några sjukdagar. Tusen och åter tusen ärenden, varav hälften var mer eller mindre "akuta". Så kändes det i alla fall. Där fick jag rodda på och försöka boka och boka om försenade och uteblivna besök. Till saken hör att jag skulle få två veckors inskolning på området, men det har jag inte fått för hon jag ska vikariera för började med VAB och slutade med att bli sjuk själv... Annars så känner jag mig som fisken i vattnet.


Kommentarer
Postat av: Henna

Hej gumman. va jobbigt att ni fortfarande är sjuka :( men kul att hon lyckats med att ramla ner från sängen utan att vakna :) hon kanske lyckades landa på högen med kläder så hon inte fick ont :)

2011-02-11 @ 08:09:59
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0