Mitt liv i bilder ;)

Vi hade kära gäster under helgen (torsdag-måndag). Jag saknar min Henna och söta Natalie! Vi har haft så roligt! Det gör ont att vara borta från dem under så långa perioder... Jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen!

Jag och Henna



Kitty och Natalie



Här går det undan minsann =)












Och magen den växer...

19 veckor



Lagom trött blivande 2-barns mamma! =)






Det var det det...

Just det, har fått vikariat som biståndsbedömare nu! Jag började i måndags. Jag skulle ha fått långvik, men har ju som sagt "ställt till det" för mig så vi får se hur länge man kan jobba...

TC


Kommentarer
Postat av: Henna

Saknar också jätte mycket! det var ju så mysigt <3

2011-02-03 @ 20:30:57
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0