Kitty säger;

Makka Pakka! Makka Pakka är en söt liten figur i favoritfilmerna/böckerna/leksakerna "Drömmarnas trädgård". I morse när vi vaknade satt Kitty i sängen och lästa i böckerna och sa "Makka Pakka, Makka Pakka, Makka Pakka"! Hur sött är inte det? Kitty lär sig nya ord hela tiden. Nu de senaste två veckorna har det kommit ord som "kolla", "min", "mina", "nej" "macka" och "tutte"... Det är så roligt att höra! Ordet "min" har börjat komma rätt mycket nu, något hon lärt sig på dagis skulle jag tro. 

Kittan är sjuk och har redan varit hemma med pappa en vecka. Jag tror det blir en vecka till. Det är så synd att hon inte får gå till dagis och leka. Dessutom har hon rejäl tandsprickning igen och har så ont. Jag tycker så synd om henne... Vet hur ont det gör att få tänder själv...

Jag gick in i graviditetsvecka 20 i går. Halva graviditeten avklarad, halva kvar. Mår bra och det verkar bebis också göra.

På jobbet går det jättebra. Förutom att jag fattar noll av våra nya bilar som går på biogas... Jag har ganska långa körsträckor ibland och det är inte så kul när det har varit så dåligt väder =(. Men jag tycker det är jätteroligt att vara tillbaka! Och jag gillar verkligen jobbet i sig... Så man får ta de dåliga bitarna också.

Nu ska jag bara vila och läsa nya numret av Mama. Nicko har lagt Kit att sova middag.


Makka Pakka! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0