House of Metal



Artister

Aeon | Bonnie Lee | Bullet | Crowdburn | Dark Tranquillity | Engel | FKÜ
Ghost | Godless Glenn and the Astro Zombies | Hostile Reaction
Impaled Nazarene | Iscaroth | Katana | Live Elephant | RAM | Sad But True
Samael | Scumkill | Summoned Tide | System Annihilated | TNT
Trident | Triptykon | Twins Crew | U.D.O.

www.houseofmetal.se

Jag måste säga att jag gärna hade gått på House of Metal i år. Men vi bor ju inte kvar i Umeå. Dessutom hade vi inte haft någon barnvakt. Men jag är så grymt sugen på att få återuppleva Dark Tranquillity! Och kanske få vara med på den utlovade efterfesten som inte blev av när vi träffade dem... Och jag vill verkligen, verkligen se Samael också! Jag vill, vill, vill!!! OMG! Jag vet inte var jag ska ta vägen!!! Aahhh! Men jaja, det är väl bara att drömma vidare. Ingen barnvakt, gravid och foglossningar från helvetet är ju kul på sitt eget lilla vis. Ja, det är ju inget hinder för att gå ut för att man är gravid. Men det blir liksom lite besvärligare med en övernattning i Umeå. Men nästa gång kanske =). Skit... ;(. Jag har inte ord för att uttrycka min frustration så hej då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0