En vanlig dag...

Hur kan det finnas så mycket humör, vilja och envishet i en liten tjej? Kitty alias "tjorvmoster" har i alla fall somnat till slut. Trött efter en hel dag på dagis. I dag köpte vi en grindjävel till ytterdörren för 600 spänn, men den var för kort så den ska åter i morgon. Men Kittan hänger i hadtaget och skruvar med låset så... Köper en låskedja i morgon! Kitty vill gå ut med pappas skor på fötterna, en vante, mammas mössa och handväska... Och så skafferiet, där allt det goda finns... I går tömde fröken bus ut hela flingpaketet och idag en hel kakburk. Måste man låsa skafferiet också? Hon är ta mig tusan precis överallt!

Har fullt upp på jobbet, mycket hembesök, långa körsträckor... Men det är så roligt! Måste säga att mina kollegor är guld värda, de är så himla gulliga allihopa! Det är en klart bidragande anledning till att jag trivs så bra. Och jag ska ha en praktikant från socionomprogrammet nästa vecka... Märkligt! Var det inte jag som var praktikant nyss?? Men det var hösten -08. Tiden går så himla fort...

I morgon hämtas vagnen och vaggan!

Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Haha, Elias gör likadant, hänger i dörrhandtagen och är alltid i skafferiet och söker något gott

2011-02-24 @ 22:12:49
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0