BabyTravel Dublin

Jag är inne på denna vagn till Kitty och Lillepalt. BabyTravel Dublin. Om jag bestämmer mig för den så köper jag den när lönen kommer (de har den nedsatt med 1000 kr t.o.m 28/2). Är det någon som har någon som helst åsikt eller erfarenhet av den vagnen så skulle jag bli mycket tacksam. Och förresten svart eller brun?



Det råkar inte vara någon som är sugen på att köpa vår Crescent classic -09? Den är i bra skick förutom att suffletten brukar börja glida ned efter att man knatat på ett tag. Detta är egentligen skit samma eftersom vi åtgärdar detta innan vi säljer den, är bara en bult som ska bytas ut. Ska lägga ut den på blocket. Sedan försöka hitta någon annan bättre begagnad vagn som extravagn, som Kitty kan sova i på dagis.

Till salu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0