"Galen i glass"

En liten nostalgitripp tillbaka till lågstadiet. Vår favvolåt på musiktimmen =). I slutet på låten ska man skrika så högt man kan "iiiiiiiiiiihhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!". En gång när vi gjorde detta så började det droppa vatten från taket ned på oss ettagluttare och vi trodde att vi hade orsakat detta med vårt skrikande =).

Någon som är helt galen i glass är ju Kitty! Därför letade jag rätt på den här goa låten =)

Galen i glass:

När solen skiner,
vill jag ha glassar,
när stormen viner vill jag ha glassar.
I alla väder ju glassar passar!
Åh, jag måste ha glass!
Galen, jag är galen i glass!
Galen, jag är galen i glass!
Glass, glass, glass i stora lass,
lass lass.
Jag är galen i glass!

Jag aldrig slutar att gilla glassar,
i stora strutar,
vill jag ha glassar.
I alla former,
ju glassar passar!
Åh, jag måste ha glass!
Galen, jag är galen i glass!
Galen, jag är galen i glass!
Glass, glass, glass i stora lass,
lass lass.
Jag är galen i glass!

Om magen kurrar,
vill jag ha glassar.
Om hu´vet surrar,
vill jag ha glssar.
I alla lägen,
ju glassar passar!
Åh, jag måste ha glass!
Galen, jag är galen i glass!
Galen, jag är galen i glass!
Glass, glass, glass i stora lass,
lass lass.
Jag är galen i glass!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0