Stegtävling

Just det, jag ska vara med i Korpens stegtävling. Vi har delat in oss i olika tävlingslag på jobbet. En lite extra utmaning för oss som jobbar på kontor större delen av dagen/veckan. Tävlingen börjar 9/5 och håller på till 12/6. Vi har fått stegräknare av arbetsgivaren och så ska man fylla i resultaten på en personlig sida på nätet varje kväll. Där kan man sedan se hur många steg man tar i genomsnitt, hur långt man gått, egen statistik, lagets statistik och konkurrerande lags statistik! Ni som känner mig vet att jag älskar sånt här! Nu har jag en motivation att röra på mig också! Jag testade stegräknaren i dag. Jag tog på mig den innan jag for till jobbet och tog av den nu på kvällen och trots att jag bara suttit på APT och på kontoret så hade jag tagit 8888 steg i dag! Så det blir ändå ett par stycken. Kul, kul med sånt här =). Speciellt nu när det är bättre med foglossningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0