PÅSK

I går anlände min mor och mina kära småsyskon! Vi åkte till mormor och träffade dem i går kväll. Jag är så glad att de stannar i en hel vecka, det är helt underbart! Frida hade verkligen längtat efter Kitty, det är så sött! I dag ska vi åka och grilla! Det har lovats +13 grader i dag och i morgon hela +17.

Kitty fick leta påskägg i går innehållande russin, kexchoklad och mjuka chokladägg. Hon gillar choklad. Så klart. Nu är det kört med den saken =).  Hon har även varit kreativ och målat ägg. För sin påskpeng som hon fick av fammo och faffa, köpte hon springskor som hon vägrar ta av sig. Hon skulle säkert sova i dem om hon fick...

I dag är jag i vecka 31! 9 veckor kvar till BF. 69 dagar. Det har gått fort. Men inte nog så fort. Längtar efter vår palt!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Helt enkelt så hinner jag inte, jag är hemma från jobbet 17-18, sedan är det middag, bad och god natt. Jag kan säga att jag är lindrigt trött på kvällarna och då tänker man inte på att blogga. Men, men så är det just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0