Nu i helgen...

...skulle det ju vara bra väder! Tyvärr har det blåst värre än i blåshålan Kiruna. Vi stack i väg och grillade i går, jag, Nicko, Kitty, Krille, Joel och Linus. Vi hade supersmaskig korv, fläsk, potatissallad och fika. Men det blåste ungefär så mycket som i filmen Twister. Då förstår ni. Fikat fick vi ta hemma.
I dag har jag ock Kitty varit ute och letat efter upptinade lekparker, men det var fortfarande massor med snö på dem. Det är än så länge bara vägarna som är bara. Sedan skulle jag och Special K gå och köpa mjukglass på Ica, men då började det komma snöblandat regn mitt i allt. Inget mjukglassväder heller med andra ord. Vi fick gå hem och äta glass. Jag vill ha sol och värme nu!!!

Men någon som är för solig är ju Kitty! Hon räknar allt nu. 1,2,8!, räknar hon. Och så springer hon runt och gör "glädjetjut" så det blir sprickor i porslinet... och i öronen =).

Till påsken kommer Kittys mormor och små-morbröder och lillmoster! Det ska bli helt fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0