MVC, i går + sjuk tös

Till att börja med så glömde jag mitt urinprov (igen), men BM trodde inte att det var någon fara (de kollar om man riskerar havandeskapsförgiftning), för jag har inga som helst symptom på det. Och som jag har sagt så är cryptosporidium-parasiten inte skadlig för bebis.

I dag vecka 31 (30+6)

SF-mått: 30 cm
Blodtryck: 125/60
Järnvärdet: BRA! Wee, (slutade med Niferex för en vecka sedan)
Hjärtljud: ca 135 slag/minut
Viktuppgång sedan inskrivningen +12 kg

Lillepalt♥ ligger just nu med huvudet ned, fast ofixerad än så länge. Magen har redan sjunkit jättemycket. Som jag sagt tidigare så låg Kitty♥ högre upp i magen.

Kitty har varit jättedålig sedan natten mot tisdag. Stackars liten har spytt, bajsat och haft feber. I natt hade hon hög feber. I dag har hon varit dålig i magen plus feber, snor och hosta. Snor och hosta också alltså! Jag vete tusan vad hon har fått för combo av sjukdomar, vår lilla tös... Stackars! Och ett sådant humör hon har! Hon har verkligen kommit i gång med sitt 2-års trots! Och orden bara sprutar ur munnen på henne, hon härmar allt vi säger. Det är så jobbigt att se henne vara dålig ;(. Men jag tycker att det borde börja ge med sig.

Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: Henna

Krya på dig kramar till lill<3

2011-04-29 @ 08:17:02
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0