Rödvin och roquefort...

Fredag kväll med vin och ostbricka... Vad säger man. Får se om jag får med alla bokstäver på rätt plats nu för det är TVÅ ÅR sedan jag drack vin! Sedan jag blev gravid med Kitty har jag drucit alkohol EN GÅNG! Det var i början av sommaren som jag tog några kalla med Krille. Då var vi hemma hos oss och spelade Tekken online. Som sagt dricker jag inte speciellt ofta... Men nu tar jag ett och två glas rödvin. Saknart min älskade Hennagumma så sjukt mycket just nu! Vi brukade ha så jääävla kul när det bar av... Innan vi fick våra magar och sedan våra älskade små gryn... Höst som det är så associera jag till hösten i Obbola av någon märklig anledning......

Jag har inte orkat blogga. Jag är lite leds. Men här händer det en hel del. Kitty kom hem från dagis, jag undrar vad de gör med ungarna där, och började gå! Hon kom hem från dagis och börjad äta själv... Så hon lär sig massor just nu! Hon trivs jättebra på dagis och det går hur bra som helst!

Nu ska jag äta räkor och roquefort och mysa med gubben! Och kanske, kors i taket! Bli lite rund om fötterna........

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0