Rekreationsresa...

Vi är i Kiruna på rekreation. Hemma hos underbara Henna och hennes familj. Äntligen! Kitty och Natalie kommer bra överens (men Kitty vill ha allt som Natalie har och göra allt som hon gör). Nu skiljer det inte så mycket på de små damerna nu när Kitty är 13 månader och Natalie 15. Kitty har ju bara kunnat gå i två veckor, men det har gått jättefort för henne, när hon väl fick kläm på det. Nu har Kitty stupat i säng och Natalie är på väg att lägga sig. Då ska vi stora damer faktiskt äta gott och dricka ett gott vin. Det vara bara två år sedan sist vi gjorde något sådant... 

Vi åker tillbaka på måndag redan för både jag och Nicko ska träffa en arbetsgivare på tisdag. Det får jag berätta mer om sedan. Jag har även fått klart att jag får vikariera inom socialpsykiatrin. Chefen ringde. Trots att jag blev inskolad i våras och stack till socialkontoret efter sista inskolningsdagen... Men det kunde ju inte jag förutspå. Det är nog så bra för då har jag iaf råd att gå kurserna.

Nej nu ska jag smaka på vinet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0