Tankar en söndag kväll

När måndagsångesten smyger sig på. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, det gör jag. Men vi har haft en så fin helg och jag har fått njuta av att göra saker med mina älsklingar. Jag får nu se fram emot nästa minisemester när Kitty fyller år.
Just nu har jag suttit och letat bloggar på nätet, men det är väldigt svårt att hitta några som är unika eller som sticker ut lite... Det blir så långtråkigt. Det är så många skrytfaktorer överallt, speciellt barn har blivit den nya trenden att blogga och skryta om... Vill då inte hamna där. Hugaligen. Jag bloggar främst för att dokumentera Kittys utveckling från knubba till rulta till tulta till liten dam. Samt för att släkt och vänner ska få se Kitty. Jag kom lite osökt in på detta nu när jag letade efter bloggar. Jag vill egentligen inte gnälla, men jag vill påpeka att generation blogg även måste tänka på sina barns integritet och värna om den! Jag hoppas i alla fall att Kitty kommer tycka det är roligt att läsa mina bloggar i framtiden och jag hoppas att hon inte misstycker att jag skrivit om alla hennes olika upptåg och uttryck. Det skrivs med så mycket kärlek och omtanke. (Jag ska inte skriva detaljerat om din pott-träning gumman, det lovar jag). Hon är ju mitt liv, mitt allt, och jag vill i min stolthet egentligen visa upp henne för hela världen!


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är ju inte så lätt att hitta bloggar man tycker om, precis som du skriver så är det många som skryter om sina barn och mycket annat. Jag, precis som du, skriver mest för att dokumentera Elias utveckling och för att kunna gå tillbaka och läsa, man glömmer ju så fort.



Det är bara bra med mina syskon och föräldrar. Pappa bor kvar i Svappis och har hittat sig en ny kärlek, som har flyttat in till huset, från Luleå. Toktant.



Hur är det med dina föräldrar och din bror?

2010-07-18 @ 22:59:41
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0