Snart blir jag fru Johansson

Snart gifter vi oss! Nåja, det är ett litet tag kvar med planering och brölloppsbestyr för vi kommer att gifta oss i maj på vår tioårsdag! Men nu är det bestämt och i går såg vi ut ringar! Eller jag har bestämt vilken ring jag ska ha, men Nicko är inte helt säker på sin än. Brölloppet blir i Kiruna kyrka och festen på Hjallegården. Det är bra att vi har lite tid på oss för det är mycket att stå i, mer än man kan tro. Men det är hur kul som helst att planera! Det kommer nog bli en del av den varan på bloggen här fram över skulle jag tro.






Kommentarer
Postat av: Annica

Vad roligt, ett stort GRATTIS. Kul att få planera ett bröllop och i god tid.

2010-07-29 @ 22:57:26
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: jenna

då för man ju grattulera!

2010-07-31 @ 13:25:34
URL: http://stokemamman.blogg.se/
Postat av: Henna

Vad glad jag blir för eran skull! saknar så mycket!

2010-07-31 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0