Hundra pussar...

... fick jag av min dotter idag. Minst. I morse när jag låg på soffan och Kitty lekte på golvet, kom hon plötsligt fram till mig och gav mig en blöt puss mitt på munnen! Jag blev glatt överraskad och skrattade och klappade i händerna (sedan blev jag rörd och fällde en tår också). Kitty tyckte det var så roligt så hon har pussat mamma minst 100 gånger idag! (Hon är inte överförtjust i att bli pussad på för övrigt). Dessutom blir hon jättelycklig och bara tjuter när hon kan stå utan att hålla i sig! Hur underbart som helst! Idag har vi vartit till Stackgrönnans (stavas det så?) båtcafé med Krille och ätit räkmackor. Tyst är det efter att gästerna åkt hem. Kitty har letat efter hunden... Mörkt är det ute, nästan höstligt tycker jag.
Jag har dessutom köpt en så snygg tröja på Stadium att hade jag varit en sådan som bloggade om mina klädinköp så hade jag slängt in en bild. Nu skiter vi i det. Men det är en lång munkjacka med hög krage, mörkblå och orgasmiskt fin! Nå, skit samma. Har suttit uppe och scrappbookat och ska nu gå och lägga mig. Somna till min älskade dotters lugna andetag... Fundera runt bröllopet, något som kretsar runt mina tankar en hel del nu för övrigt. Jag älskar att planera saker och detta omfattar en hel del planering måste jag säga. Kan säga en sak om detta just nu och det är att det blir i Kiruna kyrka, inte utomhus som vi tänkt först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0