Duracellis

Kitty sover inte än... Klockan är snart 22.00. Tidigare har hon alltid somnat 19-20.00, men i och med sommaren och de ljusa varma nätterna så är hon vaken längre. Tack och lov för att hon sover hela nätterna i alla fall! Just nu kryper hon runt som den lilla duracellbebis hon är och står vid soffan och hoppar upp och ned. Jag känner mig lagom trött efter en lång arbetsdag och allt stoj vi haft sedan jag kom hem. Jag har inte fått veta än om jag får stanna på beslutsenheten efter sommaren... Om inte annat så har jag kommit in på kurserna jag sökt, bland annat "socialt arbete med äldre" på avancerad nivå och "kriminologi". Det var även en kurs om utvärdering och kvalitet i socialt arbete. Men jag vill ju helst jobba nu, så är det ju.

Tänk att Kitty fyller ett år om tre veckor! Helt otroligt vad snabbt tiden går! Nu sitter hon här på golvet och leker och låter som tjejen i "The Grudge"... Herre gud bässän! Den lilla damen är inte det minsta trött...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0