Byte av bloggadress igen

Varför byter jag bloggadress igen (lika ofta som en kär vän till mig bytte lägenhet förut, fast nej, kanske inte riktigt så ofta...). Av den enkla anledningen att bloggsida.se är väldigt svåråtkomlig från andra datorer samt från min mobiltelefon, detta känns lite tråkigt för i bland måste man hinna greppa de tillfällen man får för att uppdatera bloggen. Varför återgår jag inte till min första blogg? Jag vill ha en nystart. Den första bloggen handlar om min graviditet, till 99 % och den finns givetvis kvar. Men den är, på sina ställen, lite för personlig för att jag ska vilja återgå till att skirva offentliga inlägg där.

Idag har jag investerat i en liten minidator, därför kommer jag förhoppningsvis att uppdatera oftare igen. Sedan jag började jobba som biståndsbedömare har prio på min fritid inte varit att surfa, utan att umgås med Kitty, min dotter. Men nu sover småbuset och mamma har inte sömn som prio just nu. Jag och Kitty sov en lååång middag idag.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0