Sjuklingar

Ja, det är vi allihopa! Kitty har spytt och har nu haft feber i tre dagar. Jag och Nicko har ont i halsen och jag tror att även jag haft lite feber de senaste dagarna. Kitty sover mycket och när hon är vaken är hon medtagen av febern. I dag har hon dock fått tillbaka aptiten och hon har glupat i sig mat, vilket jag ser som ett gott tecken. Men om febern inte är borta i morgon och om inte snoret slutar att forsa, då blir det inget dagis på måndag! Då måste vi skjuta på det! Hoppas verkligen hon blir frisk snart! Mitt på förmiddagen låg hon och sov i min armhåla i tre timmar, stackars lilla buset!

Jag hade min sista dag på jobbet i går! Jättetråkigt, verkligen! Vikarierna bjöd på fika och vi fick jättefina blommor av vår chef. Jag ville grina och allt kändes hopplöst! På måndag måste jag gå till AF! Och om inget sker på jobbfronten den kommande veckan så måste jag verkställa plan B (kursen alltså) och det har jag inte precis laddat för. Men jag tror ju att jag är tillbaka på beslutsenheten snart... När jag gick hade de inte klart med vare sig områdesindelningar och vilka som ev. skulle vara borta. Chefen frågade om jag hade ordnat med barnomsorg och det har vi ju. Vi är två tillgängliga vikarier, de andra två ska göra annat. Jag vill tillbaka! Det är första gången jag känner så för ett jobb och då är det inte roligt att behöva gå! Så nu vet ni det.

Nu ska jag faktiskt glo lite på TV, något jag typ inte gjort på si så där ett år känns det som.






Kommentarer
Postat av: Henna

nå stackars liten. vi har haft tur med att den senaste månaderna har det bara varit tänderna som spökat. saknar er! puss och kram

2010-08-23 @ 18:16:30
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0