Njuter av att vara ledig!

Det har varit så skönt med långledigt! Tänk, får vara hemma i morgon också och leka och mysa med supergosigaste lilla damen. Kitty ska då pussas (blöta pussar mitt på munnen) och kramas hela tiden. Och så kan man sitta och mysa framför "Bompa" en stund eller med en bok. I går blev det premiärtur med cykelkärran. Nicko cyklade med en, till en början något skeptisk, lilldam och jag sprang bakom. Skönt att spinga var det! Varmt dock. 

Nästa vecka är det min sista vecka på Beslutsenheten... Eller? Chefen kommer tillbaka sista dagen jag jobbar, på fredag alltså. Men om jag får stanna? Det blir ju spännande att se... Jag får just nu ändå utgå i från att jag ska göra min sista dag på fredag. Då blir det väl att läsa "Kvalitet, utvärdering och verksamhetsutveckling i socialt arbete". Om inte annat. Just nu är jag så leds på att söka jobb. Men jag måste ju.

Kitty börjar snart på dagis! Om drygt 2 veckor! Men jag är positivt inställd så det ska nog gå bra. Kitty är nog, likt far sin, den sociala typen. Det märks på henne när vi är i lekparken bland annat, hon vill till alla andra barnen och vara med dem. Hon är jättenyfiken på andra människor och "flirtar" med alla. Det blir nog bra.

Later!


Kommentarer
Postat av: Henna

vad jag längtar till ni kommer! då ska våra små gummor få leka :) Puss

2010-08-08 @ 20:19:27
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0