Long time...

Har haft fullt upp med tanke på storfrämmandet från P-vaara, alltså mor min och mina småsyskon. Jobbat även denna vecka, men nu utgår jag i från att det är min sista dag på fredag. Tråkigt men sant. Det är ju ett par på jobbet som är "på tjocken", men de ska inte ha sina bäbbar riktigt än... Men sedan kanske man får ett "grav-vik" om man har tur.

Kitty har tandsprickning och vill bara äta fil... Det är en tand med fyra rötter som kommer så hon har ont.
I går ringde de från förskolan och önskade oss hjärtligt välkomna på måndag, trevligt!

Kitty äter själv, blåbärsfil, Kitty med farmor, Kitty med dockan Ella på ettårsdagen!



See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0